srijeda, 17. lipnja 2015.

~Njega kose~

Ćao drage i dragi moji u ovom postu pričat ću vam o njezi kose.Naime ja svoju kosu ne njegujem nešto spešl(specjalno lol)ali hvala bogu imam jako zahvalnu kosu s toga me i nije briga hahaha.Pa krenimo

Šamponi:

Puno,puno,puno šampona sam isprobavala ali niti jedan nije kao šampon od koprive.Naime,svi u mojoj obitelji pa tako i ja imamo problema s masnom kosom naravno kod mene se podrazumjeva zato što sam u puberteru ali evo naprimjer moja majka i mnogi su mi preporučuvali razne šampone ali nijedan kao koprivu.Šampon od koprive sam koristila još kao mala(7-8godina) i onda sam počela koristiti neke livo-desne i kosa mi se brže i brže mastila ali proći će i to.Također jednom sam kopula šampon od cvijeta kako bih ja rekla voli me ne voli me i doista je lijepa i meka kosa poslje njega šampon nije skup a dođe ga dosta pa meni taj šampon traje i po 4 tjedna a kosu svaki 2 dan perem.Nego stavit ću vam sliku šampona od koprive pa idemo dalje.


Ja sam probala od koprive i kamilice i oba preporučujem...


Regeneratori:

Regeneratore nikada do sada nisam koristila jer nemam potrebe za time.Jedini regenerator koji sam stavljala na kosu je onaj što dođe u farbi za lakše raščešljavanje kada mama kupi farbu i to je to...
Znači regeneratori se ne stavljaju na cjelu kosu nego samo na vrhove jer su regeneratoru puni štetnih tvari od kojih vam kosa "puca".Regenerator koji dođe uz farbu je za lakše raščešljavanje kose pa ako vam treba to nemojte bezveze kupovati farbu već potržite u dm-u,cm.u...

Protiv peruti::

Prije sam imala puno problema sa peruti ali kada sam počela koristiti heder shoulders perut je nestal.Ali isto tako poznajem mnogo ljudi koji s tim šamponom ništa nisu postigli pa su još više pogoršali međutim meni je pomoglo te nekon samo 4-5 pranja sva perut je nestala.Naime perut mi se ponovno vratila ali ovaj put znam problem.Problem je to što ne ispirem kosu dobro tj. ostane mi šampona u kosi pa tako se peruti ponovno stvara.U svakom slučaju probajte heder shouldres(heder šolders)pa vidite.Evo ispod i slika:


 Schauma:
Ehh sada.Prije nekih 4 tjedna dobila sam jedan šampon Schauma i nisam zadovoljna s njim.Teško se ispire i kosa mi se brže masti.Taj šampon se također i na televiziji reklamira pa sam se uvjerila također da je laž.A uz ovaj šampon probala sam i mnoge druge s nekima sam bila zadovoljna s nekima ne ugl. ostavit ću vam dolje sliku pa možda vi budete zadovoljni potržite.

Masna kosa:
Zar smo već na kraju?A joj.
Već sam prije govorila da mi se kosa masti ali ja mislim da je to zbog puberteta.Čitala sam na internetu neke načine kako da kosa ostane što duže "ne masna" pa  možete i vi pokušati ništa vas ne košta.Također u dm-u,cm-u i ostalim takvim trogerijama imate šampone za nemasnu kosu pa probajte. :))

Nisam to probala ali ako netko je onda vas molim da mi kažete učinke na mome asku http://ask.fm/Orgggg


I eto stigli smo do kraja.Pišite u komentare kako vam se sviđa i ideje za sljedeće postove pa se čujemo.Adios <3 <3









1 komentar:

  1. shauma najbolji sampon ikada!
    novi post: http://miljana-saveti.blogspot.com/2015/06/planovi-za-letnji-raspust-promene-na.html#comment-form prijavi se ako ti se svidja moj blog♥

    OdgovoriIzbriši